Kobieta i mężczyzna na e-zakupach - Marketing przy Kawie
Kobieta i mężczyzna na e-zakupachKobieta i mężczyzna na e-zakupachKobieta i mężczyzna na e-zakupachKobieta i mężczyzna na e-zakupach

Kobieta i mężczyzna na e-zakupach

Kobieta i mężczyzna na e-zakupach
Marzena Feldy

Marzena Feldy

-

Marzena Feldy

Marzena Feldy

Kobiety w mniejszym stopniu niż mężczyźni ufają e-sklepom, wolą robić zakupy tradycyjnie i w towarzystwie. Z drugiej strony lepiej od mężczyzn pamiętają nazwy sklepów internetowych i bardziej niż mężczyźni są skłonne wystawiać ocenę negatywną po transakcji – wynika z rozprawy doktorskiej obronionej w marcu br. w Szkole Głównej Handlowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to