Kobe Bryant – gigant sportowy i reklamowyKobe Bryant – gigant sportowy i reklamowyKobe Bryant – gigant sportowy i reklamowyKobe Bryant – gigant sportowy i reklamowy
Przez kibiców kochany lub nienawidzony, dla reklamodawców był skarbem (fot. kadr ze spotu Nike „The Conductor: Kobe Bryant”)

Kobe Bryant – gigant sportowy i reklamowy

Kobe Bryant – gigant sportowy i reklamowy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wśród kibiców Kobe Bryant budził skrajne uczucia. Reklamodawcy cenili go za wyrazistość i rodzinny wizerunek. Potrafił wychodzić z wizerunkowych zakrętów i podejmować odważne decyzje, takie jak ta o zamianie Adidasa na Nike. Można powiedzieć, że do 26 stycznia 2020 roku wszystko mu się udawało…

Kobe Bryant zginął w wypadku helikoptera, razem z 13-letnią córką oraz znajomymi. Wszyscy lecieli na szkolny trening koszykówki. Przerażającej zwyczajności nadaje katastrofie fakt, że jej uczestnicy robili niemal dokładnie to, co robią wszyscy rodzice, którzy codziennie odwożą swoje dzieci na zajęcia sportowe.

Przez poprzednie czterdzieści lat Kobe tak zwyczajny nie był, również jeśli chodzi o współpracę z markami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się