Kłopoty Świętego MikołajaKłopoty Świętego MikołajaKłopoty Świętego MikołajaKłopoty Świętego Mikołaja

Kłopoty Świętego Mikołaja

Kłopoty Świętego Mikołaja
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wszyscy wiemy, że ani on święty, ani Mikołaj. Postać sympatycznego trolla przybywającego z dalekiej północy najbardziej obecnie inspiruje marketerów. I chociaż miewa kłopoty z racji swych przyzwyczajeń, stanowi wyjątkowo silną markę.

Okres między Halloween a Christmas (trudno w tym kontekście pisać „między Dniem Zmarłych a Bożym Narodzeniem”) jest wypełniony odwołaniami do jego szczodrobliwości i sympatii dla małych dzieci. Nie ma to żadnych złych konotacji, aczkolwiek gdzieś w świecie podano, że zaleca się Mikołajom nie brać dzieci w sklepach na kolana, żeby nie prowokować niepotrzebnych napięć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja