Klinika snu agencji Hypermedia - Marketing przy Kawie
Klinika snu agencji HypermediaKlinika snu agencji HypermediaKlinika snu agencji HypermediaKlinika snu agencji Hypermedia

Klinika snu agencji Hypermedia

Klinika snu agencji Hypermedia
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tradycyjnym sposobem informowania o zmianach w agencjach reklamowych jest przesyłanie odpowiednich notek redakcjom czy też zapraszanie na konferencje prasowe. Te standardowe działania można jednak urozmaicić, angażując odbiorców w interakcje czy przykuwając ich uwagę rozrywką. Ciekawym przykładem są działania podjęte przez agencję Hypermedia z okazji jej rebrandingu. Gdyby pokusić się o etykietowanie, tak właśnie może wyglądać współczesny marketing bezpośredni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja