Klient złapany w siećKlient złapany w siećKlient złapany w siećKlient złapany w sieć

Klient złapany w sieć

Klient złapany w sieć
Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

-

Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

Który producent wędek nie chciałby, żeby reklama jego produktu trafiała bezpośrednio do osób właśnie poszukujących nowego kijka na ryby? Zapewne każdy by chciał. Jednak pomimo dużych możliwości, jakie daje Internet, planowanie kampanii reklamowych w Sieci nadal nie różni się zbytnio od budowania ich w pozostałych mediach. Targetowanie behawioralne może to zmienić, a klienci w końcu zostaną złapani w prawdziwą sieć. Sieć ich własnych potrzeb.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się