Klient nasz panKlient nasz panKlient nasz panKlient nasz pan

Klient nasz pan

Klient nasz pan
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Artykuł opisuje szczególny rodzaj marketingu: marketing społecznościowy (community marketing). Polega on na przekazywaniu „emocjonalnej” własności marki konsumentom bądź klientom i stworzeniu z nich grupy ambasadorów marki. Tekst zawiera krótkie opisy przypadków marek Heinz, Coca-Cola i Masterfoods.

Czy kiedykolwiek jedli Państwo pieczoną fasolę na śniadanie? Prawdopodobnie nie, ale – jak zapewne zdają sobie Państwo sprawę – mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają zupełnie inne gusta kulinarne. Dla nich śniadanie bez pieczonej fasoli to nie śniadanie. Dla mnie jest to jeden z cudów świata, że cały naród je fasolki, które poza tym wywołują tyle gazów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja