Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)

Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)

Klient mówi o sobie (część 2: jak słuchać)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Dostarczyć klientowi tego, czego chce, na jego warunkach - oto ideał CMR. Przestawianie literek w rozmaitych skrótach nie zawsze owocuje nową wiedzą na temat komunikacji marketingowej. Zawsze warto jednak zastanowić się, czy zmiana punktu widzenia nie pomaga w uwydatnieniu tych aspektów więzi z klientem, które dotychczas pozostawały w cieniu. Jaka jest różnica między CMR (Customed Managed Relationship) a CRM (Customer Relationship Management) - czy tylko werbalna, czy też ma jakieś uzasadnienie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja