Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)

Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)

Klient mówi o sobie (część 1: czy mu wierzyć)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatnia wpadka (nomen omen) Scheringa spowodowana została błędnymi danymi w profilach niektórych klientów. Nietrafione e-maile, które jeszcze nie kwalifikują się jako spam, świadczą jednak o niezbyt dobrej znajomości klientów. Jest to skutkiem przeświadczenia, że dane zadeklarowane przez nich są poprawne i nie wymagają dalszej analizy. Przekazanie władzy nad własnymi danymi w ręce klienta to ideał CMR (Customer Managed Relationship), jednak nie może on skutkować jednostronnością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja