Klient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowejKlient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowejKlient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowejKlient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowej
Jak współpracować ze sobą długo i szczęśliwie? (fot. Pixabay)

Klient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowej

Klient jak mąż. 10 wskazówek, jak być partnerem klienta w agencji reklamowej
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Osoba pracująca na stanowisku accounta powinna godzić interesy agencji i klienta. Relację między accountem i klientem można do pewnego stopnia porównać z relacjami w małżeństwie. A klient – jak mąż – każdy jest inny. Co robić, by jakość relacji z nim była jak najwyższa? Wpływa na to praca wielu osób oraz przestrzeganie określonych zasad.

Praca z klientem w branży reklamowej to nieustanny stres, obracanie dużymi kwotami, walka o sprzedaż. Po obu stronach są ludzie – różni, czasem pasjonaci, czasem przeciętni pracownicy. W bezpośrednim wzajemnym kontakcie pozostają klient i account. Obaj muszą pogodzić interesy wielu osób, by projekt wszystkich zadowolił.

Po stronie klienta jest dział sprzedaży, który sprowadza na ziemię górnolotne idee kreatywne, kosztujące często dziesiątki tysięcy złotych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się