Klient ma zawsze racjęKlient ma zawsze racjęKlient ma zawsze racjęKlient ma zawsze rację

Klient ma zawsze rację

Klient ma zawsze rację
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Woda Dasani została wycofana. Stało się to nadspodziewanie cicho i bezboleśnie. Coca-Cola nauczyła się widać czegoś po kryzysach sprzed kilku lat i wiedziała, że nie warto puszyć się i nadymać, lepiej położyć uszy po sobie i nie prowokować szumu. Siła mediów jest wielka, a do zawojowania przez Dasani pozostało jeszcze wiele krajów.

Woda Dasani została wycofana z rynku brytyjskiego pomimo ogromnych nakładów na kampanię wprowadzającą tę markę. Coca-Cola zdecydowała się raczej na odwrót niż kontynuację walki o rynek.

W lutym Coca-Cola rozpoczęła wprowadzanie wody Dasani na wart miliard funtów brytyjski rynek napojów. Ruszyła kampania w mediach, na którą przeznaczono 7 milionów funtów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja