Woda Dasani została wycofana. Stało się to nadspodziewanie cicho i bezboleśnie. Coca-Cola nauczyła się widać czegoś po kryzysach sprzed kilku lat i wiedziała, że nie warto puszyć się i nadymać, lepiej położyć uszy po sobie i nie prowokować szumu. Siła mediów jest wielka, a do zawojowania przez Dasani pozostało jeszcze wiele krajów.Woda Dasani została wycofana z rynku brytyjskiego pomimo ogromnych nakładów na kampanię wprowadzającą tę markę. Coca-Cola zdecydowała się raczej na odwrót niż kontynuację walki o rynek.
W lutym Coca-Cola rozpoczęła wprowadzanie wody Dasani na wart miliard funtów brytyjski rynek napojów. Ruszyła kampania w mediach, na którą przeznaczono 7 milionów funtów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.