Klient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzysKlient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzysKlient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzysKlient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzys

Klient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzys

Klient kształtuje format, klienta kształtują emocje – i kryzys
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Aktualny obraz polskiego handlu detalicznego jawi się osobliwie na europejskiej mapie sprzedaży. Kryzys ekonomiczny przemodelował zachowania konsumenckie, co stwarza dogodne warunki do przenikania się formatów, a przed słabo skonsolidowanym rynkiem stają już nowe wyzwania.  Okazją do omówienia perspektyw polskiego handlu stał się kongres „Poland & CEE Retail Summit 2011”, który odbył się w dniach 24–25 marca br. w Warszawie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja