Wiele firm nie ma agencji do stałej obsługi. Albo chwilowo ma, ale już sprawdza, czy u sąsiada trawa nie jest bardziej zielona. Świadczy o tym liczba ogłaszanych przetargów czy konkursów na obsługę marketingową. Tymczasem stała współpraca ma dla klienta sporo zalet.Czy firmy mają tak małe zaufanie do agencji kreatywnych, że nie chcą wiązać się z żadną z nich? Nie wierzą w ich kompetencje? Czują przymus ciągłego sprawdzania, czy nie można by mieć gdzie indziej tego samo, ale taniej?
Należałoby zapytać o to pracowników marketingu dużych firm. Spójrzmy jednak na kilka powodów, które świadczą o wyższości współpracy stałej nad zmienianiem dostawcy co projekt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.