Nie da się sprawować kontroli nad klientami, czasami zachowują się jak wariaci. Krótkie wprowadzenie do nowej serii artykułów na temat przewidywania zachowań klientów, przedstawiające przykład, gdzie żart doprowadził do nieoczekiwanych żądań klientów i poważnych strat dla firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszystko doskonale zaplanowaliśmy i naprawdę przygotowaliśmy każdą rzecz, której tylko mogliby zapragnąć nasi klienci. Co się jednak dzieje? Oni nie chcą kupować naszego produktu, byli bardziej zadowoleni ze starszego modelu, nie są wcale zainteresowani naszą ofertą poprawy ich interesów lub jakości życia, skarżą się na nasz usprawniony serwis usług itd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.