Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług - Marketing przy Kawie
Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usługKlienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usługKlienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usługKlienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług

Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług

Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług
Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów w zakresie sposobów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) – nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z nowoczesnych form kontaktu, takich jak e-mail, pytanie ze strony WWW czy livechat – rozmowa on-line.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to