Klienci do pracyKlienci do pracyKlienci do pracyKlienci do pracy

Klienci do pracy

Klienci do pracy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Program member gets member nie jest autonomicznym rodzajem komunikacji marketingowej. Co więcej, wręcz nie powinien być prowadzony samodzielnie. Ma za zadanie przyciągnąć nowych klientów, wykorzystując polecanie przez już istniejących. W artykule opisane są założenia takiego programu i podstawy ważne przy jego wprowadzaniu.

Member gets member to technika marketingowa polegająca na takim wpływie na istniejącego klienta, by ten spowodował zakup polecanego produktu lub skorzystanie z rekomendowanej usługi przez potencjalnego klienta.

Obecnie przewagi konkurencyjnej szukać można we wszystkim – również w oszczędności. Samoobsługa sprawdziła się w wielu dziedzinach, choć można mieć wątpliwości co do niektórych jej zastosowań (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja