Program member gets member nie jest autonomicznym rodzajem komunikacji marketingowej. Co więcej, wręcz nie powinien być prowadzony samodzielnie. Ma za zadanie przyciągnąć nowych klientów, wykorzystując polecanie przez już istniejących. W artykule opisane są założenia takiego programu i podstawy ważne przy jego wprowadzaniu.Member gets member to technika marketingowa polegająca na takim wpływie na istniejącego klienta, by ten spowodował zakup polecanego produktu lub skorzystanie z rekomendowanej usługi przez potencjalnego klienta.
Obecnie przewagi konkurencyjnej szukać można we wszystkim – również w oszczędności. Samoobsługa sprawdziła się w wielu dziedzinach, choć można mieć wątpliwości co do niektórych jej zastosowań (zob.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.