Kino mocno nakręconeKino mocno nakręconeKino mocno nakręconeKino mocno nakręcone
Sala kinowa – miejsce ucieczki od codziennych kłopotów (nyul/Fotolia)

Kino mocno nakręcone

Kino mocno nakręcone
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W ubiegłym roku Polacy chodzili do kina najchętniej od 1989 roku. Spoty przed filmami oglądali w skupieniu, a wydatki reklamowe na kino rosły w galopującym tempie. Świat idealny? Nie – to medium wymaga od reklamodawców kreatywności i umiaru.

Być może ubiegłoroczny rekord frekwencji kinowej najlepiej wyjaśnił reżyser Patryk Vega w wywiadzie dla „Newsweeka”. Jego „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” przyciągnął przed ekrany rekordowe 2,8 mln widzów.

Zdaniem Vegi film poszerzył widownię poprzedniej części, ponieważ był skierowany do kobiet. „W Polsce to ciągle kobiety decydują o zakupie biletu do kina – to one więcej oglądają i czytają, częściej uczestniczą w kulturze” – mówił reżyser, dodając, że zainteresowanie filmem przerosło jego oczekiwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się