„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo

„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo

„Kim jest K’Naan?”, czyli o efektywności internetowej kampanii wideo
Coca-Cola oraz agencja Carnation, która zrealizowała kampanię online tej marki z okazji Piłkarskich Mistrzostw Świata w RPA, podsumowują wyniki brandingowe działań na Węgrzech – w kontekście brandu Coca-Cola oraz postaci zaangażowanego artysty, K’Naana. Efektywność tę zmierzono w badaniu gemiusEffect.

Pomachaj flagą…

Coca-Cola w ubiegłym roku zaprosiła fanów piłki nożnej do świętowania mistrzostw świata w tej dyscyplinie sportu. Przygotowana z tej okazji kampania marki była największym eksperymentalnym wydarzeniem marketingowym kiedykolwiek przeprowadzonym przez firmę.

Podstawą rozpoczętych 20 kwietnia 2010 r. globalnych działań były trzy spoty przygotowane przez agencję Santo: „Historia świętowania”, „Poszukiwanie” oraz „Przekraczanie granic”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja