Coca-Cola oraz agencja Carnation, która zrealizowała kampanię online tej marki z okazji Piłkarskich Mistrzostw Świata w RPA, podsumowują wyniki brandingowe działań na Węgrzech – w kontekście brandu Coca-Cola oraz postaci zaangażowanego artysty, K’Naana. Efektywność tę zmierzono w badaniu gemiusEffect.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pomachaj flagą…
Coca-Cola w ubiegłym roku zaprosiła fanów piłki nożnej do świętowania mistrzostw świata w tej dyscyplinie sportu. Przygotowana z tej okazji kampania marki była największym eksperymentalnym wydarzeniem marketingowym kiedykolwiek przeprowadzonym przez firmę.
Podstawą rozpoczętych 20 kwietnia 2010 r. globalnych działań były trzy spoty przygotowane przez agencję Santo: „Historia świętowania”, „Poszukiwanie” oraz „Przekraczanie granic”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.