Kij w ekologicznym mrowisku - Marketing przy Kawie
Kij w ekologicznym mrowiskuKij w ekologicznym mrowiskuKij w ekologicznym mrowiskuKij w ekologicznym mrowisku

Kij w ekologicznym mrowisku

Kij w ekologicznym mrowisku
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Zasada prawdomówności została złamana – tak wynika z niedawno zapadłego werdyktu Advertising Standards Authority (ASA). Rozpatrywano skargi konsumentów na linie lotnicze Ryanair, słynące z kontrowersyjnych przedsięwzięć marketingowych.

Aby przyjrzeć się dokładnie całej sprawie, należy cofnąć się o kilka miesięcy. W grudniu ubiegłego roku brytyjskie władze podjęły decyzję o podniesieniu podatku ekologicznego. W zamyśle rządzących miała to być kolejna broń w walce globalnym ociepleniem. Nie jest bowiem tajemnicą, że kursujące samoloty mają wpływ na zmiany zachodzące w naszym klimacie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to