Jaguar, wzorem BMW, serwuje krótkie filmy w Internecie. Niestety, zamiast 10 minut mamy 90 sekund, a zamiast rozmachu – nieco grafiki komputerowej. Projekt wart jest uwagi raczej jako kolejny dowód na to, że promocje produktów lifestyle świetnie czują się w Sieci.Jaguar najwyraźniej pozazdrościł BMW jego słynnych filmów publikowanych w Internecie (zob. Nadchodzi „advertainment”, "MpK-T", nr 10, 8.07.2003). W celu promocji modeli X-Type stworzył stronę x-ingover.com, na której będzie dystrybuował krótkie produkcje mające przekonać widzów o wartości marki.
O ile jednak w epizody dla BMW zaangażowały się gwiazdy tego formatu, co Madonna, Mickey Rourke czy Gary Oldman, a reżyserowali je m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.