Kiepski owoc zazdrościKiepski owoc zazdrościKiepski owoc zazdrościKiepski owoc zazdrości

Kiepski owoc zazdrości

Kiepski owoc zazdrości
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jaguar, wzorem BMW, serwuje krótkie filmy w Internecie. Niestety, zamiast 10 minut mamy 90 sekund, a zamiast rozmachu – nieco grafiki komputerowej. Projekt wart jest uwagi raczej jako kolejny dowód na to, że promocje produktów lifestyle świetnie czują się w Sieci.

Jaguar najwyraźniej pozazdrościł BMW jego słynnych filmów publikowanych w Internecie (zob. Nadchodzi „advertainment”, "MpK-T", nr 10, 8.07.2003). W celu promocji modeli X-Type stworzył stronę x-ingover.com, na której będzie dystrybuował krótkie produkcje mające przekonać widzów o wartości marki.

O ile jednak w epizody dla BMW zaangażowały się gwiazdy tego formatu, co Madonna, Mickey Rourke czy Gary Oldman, a reżyserowali je m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja