Kiepski Błękit - Marketing przy Kawie
Kiepski BłękitKiepski BłękitKiepski BłękitKiepski Błękit

Kiepski Błękit

Kiepski Błękit
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Inspiracją artykułu jest reklama, w której TP SA... przeprasza. Jest to fakt wyjątkowo godny uwagi. Po pierwsze, ponieważ monopolista czegoś żałuje, po drugie, ponieważ mogą to być krokodyle łzy. Przyczyną całego zamieszania wokół Błękitnej Linii jest podejście do CRM w Telekomunikacji. I o tym właśnie piszemy.

Zwiększa się liczba osób zadowolonych z usług TP SA, podaje TNS OBOP: od listopada 2002 do listopada 2003 r. odsetek zadowolonych wzrósł z 35% do 43%. Wszystko byłoby dobrze, statystykę psuje jednak informacja, że to i tak najgorszy wynik spośród wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej (dla porównania: Netia ma 58% zadowolonych klientów, Telefonia Dialog natomiast 56%).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to