Inspiracją artykułu jest reklama, w której TP SA... przeprasza. Jest to fakt wyjątkowo godny uwagi. Po pierwsze, ponieważ monopolista czegoś żałuje, po drugie, ponieważ mogą to być krokodyle łzy. Przyczyną całego zamieszania wokół Błękitnej Linii jest podejście do CRM w Telekomunikacji. I o tym właśnie piszemy.Zwiększa się liczba osób zadowolonych z usług TP SA, podaje TNS OBOP: od listopada 2002 do listopada 2003 r. odsetek zadowolonych wzrósł z 35% do 43%. Wszystko byłoby dobrze, statystykę psuje jednak informacja, że to i tak najgorszy wynik spośród wszystkich operatorów telefonii stacjonarnej (dla porównania: Netia ma 58% zadowolonych klientów, Telefonia Dialog natomiast 56%).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.