Kiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experienceKiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experienceKiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experienceKiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experience
Obserwuj, rozmawiaj, testuj (fot. Pixabay)

Kiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experience

Kiedy zarząd mówi „nie” badaniom user experience
Daria Plutecka

Daria Plutecka

-

UX researcher, Studio Edisonda

Daria Plutecka

Daria Plutecka

UX researcher
Studio Edisonda

W krakowskim Studiu Edisonda prowadzi badania UX oraz szkolenia z tego zakresu.

Wiele firm obawia się inwestować w badania UX. Pracownicy działów zajmujących się projektowaniem niejednokrotnie skarżą się na ten problem. Nie wiedzą, jak przekonać swoich szefów, że takie badania są istotne, ani jak częściowo wybrnąć z kłopotów, kiedy pomimo przedstawiania argumentów słyszą stanowcze „nie”. Co robić – radzi im praktyk z branży badań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się