Kiedy monogamia staje się monotonią - Marketing przy Kawie
Kiedy monogamia staje się monotoniąKiedy monogamia staje się monotoniąKiedy monogamia staje się monotoniąKiedy monogamia staje się monotonią

Kiedy monogamia staje się monotonią

Kiedy monogamia staje się monotonią
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

To prowokacyjne zdanie unaocznia skandal, jaki wywołało złamanie w reklamie jednej z najważniejszych norm społecznych, jaką jest właśnie monogamia. Bezpośrednim powodem były niewielkie billboardy umieszczone w Los Angeles. Choć stara zasada reklamowa mówi, że obraz znaczy więcej niż tysiąc słów, zdjęcie przedstawiające mężczyznę i kobietę w sytuacji intymnej było dość niewyraźne. Kontrowersje wzbudziło raczej hasło: „Życie jest krótkie. Zdecyduj się na romans”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to