Kee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces StarbucksaKee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces StarbucksaKee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces StarbucksaKee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces Starbucksa

Kee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces Starbucksa

Kee-fer i Brodo, czyli powtórzyć kawowy sukces Starbucksa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kefir jako produkt funkcjonalny? Rosół w cenie kawy ze Starbucksa? Nowe potrzeby konsumenckie Amerykanów sprawiają, że podstawową żywność można sprzedawać w USA jako produkty premium. I dobrze na tym zarabiać.

Amerykanie oszaleli na punkcie kefiru, mimo że większość z nich nie potrafi wymówić tej nazwy. Na powtórnym odkryciu napoju popularnego we wschodniej Europie wielkie pieniądze zrobiła firma Lifeway, którą założył emigrant ze Związku Radzieckiego, Michael Smolyansky. W ubiegłym roku sprzedaż Lifeway Foods, największego dostawcy kefiru w Stanach Zjednoczonych, wzrosła do 130 mln dol.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się