Keczup do praniaKeczup do praniaKeczup do praniaKeczup do prania

Keczup do prania

Keczup do prania
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Z czym kojarzy się Państwu keczup? Z pomidorami? Pizzą i pieczoną kiełbaską? Ale przecież każdemu człowiekowi dobrze wychowanemu na dziesiątkach reklam proszków do prania musi nasuwać na myśl przede wszystkim plamy! Czerwone, widoczne i trudno zmywalne plamy.

Korzystając z tego przewrotnego pomysłu firma Procter & Gamble w promocji nowego proszku do prania Ariel Platinum nawiązała współpracę z Heinzem, producentem keczupu – i obie firmy zgodziły się na ryzykowną dla ich wizerunków marki wspólną kampanię reklamową.

Wykorzystano reklamę prasową opartą na samplingu. Do wielkiego zdjęcia czystej, niebieskiej koszuli dodana jest malutka torebka keczupu Heinz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja