Każdy ma swoją minutę w mediachKażdy ma swoją minutę w mediachKażdy ma swoją minutę w mediachKażdy ma swoją minutę w mediach

Każdy ma swoją minutę w mediach

Każdy ma swoją minutę w mediach
Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

-

Łukasz Kujawa

Łukasz Kujawa

Użytkownicy Internetu znaleźli sobie nowe hobby – oglądanie filmików na witrynie YouTube. Między 16 a 21 lipca liczba osób odwiedzających YouTube wzrosła z 7,3 miliona do 12,8 miliona. YouTube to również zjawisko społeczne, możliwość zaistnienia w mediach dla każdego; słowem - Web 2.0 w pełnej krasie. YouTube jest też wyjątkowo wielką skarbonką czekającą na rozbicie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się