Każdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedajeKażdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedajeKażdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedajeKażdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedaje
Julia Izmałkowa

Każdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedaje

Każdy bobas rozczula – ale nie każdy sprzedaje
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Dzieci kochają bawić się jedzeniem. Wow! Co za odkrycie! Nie dla mam, nie dla ojców, zdecydowanie nie dla dziadków. Nie dla tych, co mają znajomych z dziećmi, również nie dla tych, którzy kiedykolwiek oglądali telewizję. Gdyby insight był głęboką prawdą na temat ludzi – takie spostrzeżenie mogłoby być insightem. Ale insight to zaskakująca prawda na temat istoty ludzkiej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się