Każdemu według upodobańKażdemu według upodobańKażdemu według upodobańKażdemu według upodobań

Każdemu według upodobań

Każdemu według upodobań
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wspaniale byłoby móc przygotowywać publikacje zawierające tylko i wyłącznie przekaz interesujący dla odbiorcy. Wyobraźmy sobie, że przysłano nam magazyn, w którym znajdują się tylko interesujące nas reklamy, ciekawe dla nas artykuły - To cudowne, przeczytam go zaraz od deski do deski! - Taka mogłaby być pierwsza reakcja. Projekt o podobnym charakterze już niedługo zostanie zrealizowany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja