Kawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smakuKawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smakuKawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smakuKawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smaku
Ryba straszna – ryba smaczna. Można dokonać takiej zmiany zapamiętania (skrzydlica, fot. Pixabay)

Kawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smaku

Kawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smaku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak to możliwe, żeby reklama zmieniła komuś pamięć o wypitym soku pomarańczowym? Dlaczego Nestlé musiało wychować nowe pokolenie konsumentów, by rozpocząć sprzedaż kawy w Japonii? Jakim cudem agencja reklamowa w porozumieniu z Kościołem katolickim powstrzymała katastrofę ekologiczną w Kolumbii? To kilka historii, które pokazują, że odbiór produktów i potraw nie zależy tylko od zmysłu smaku, ale też od pamięci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się