Kawa czy kokaKawa czy kokaKawa czy kokaKawa czy koka

Kawa czy koka

Kawa czy koka
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Niedawno w Holandii wybuchł skandal. Producent kawy, firma Douwe Egberts zaprezentowała reklamę, w której wykorzystuje nawiązania do zażywania kokainy. Nawet w tak tolerancyjnym kraju to jednak zbyt wiele.

Jej nowy produkt, Caffiato, promowany jest przy pomocy spotu ukazującego trzy atrakcyjne kobiety, które udają się na plażę, gdzie w intymnych warunkach, w niewielkim bungalowie oddają się z pasją wsuwaniu przez słomkę mrożonej kawy. Towarzyszy im ciemnoskóry, luzacki mieszkaniec domku, dealer „trunku”. Film został zrealizowany w ten sposób, by nie było jasne, jak odbywa się proces konsumpcji – stąd łatwość skojarzeń z wdychaniem działki kokainy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja