Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak... Polak?Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak... Polak?Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak... Polak?Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak... Polak?

Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak… Polak?

Karty wspólnych marek i ich odbiór. Pragmatyczny jak Europejczyk, indywidualistyczny jak... Polak?
MasterCard Europe

MasterCard Europe

-

MasterCard Europe

MasterCard Europe

Jak wynika z najnowszego badania MasterCard Worldwide, blisko trzy czwarte europejskich konsumentów (73%) chce mieć kartę kredytową oferującą dodatkowe korzyści. Prawie połowa z nich (48%) przyznaje, że bonusy wykorzystałaby raczej na potrzeby własne, a nie innych. Raport MasterCard na temat oczekiwań konsumentów dotyczących kart wspólnych marek.

Karty wspólnych marek (tzw. co-branded cards oraz affinity cards) to zdaniem badanych:

Karty oferujące rabat na zakupy robione w danym momencie (75% wskazań)
Karty wydane wspólnie z hipermarketem (44% wskazań)
Karty atrakcyjne graficznie (39%)

Nasi rodacy w badaniu okazali się najmniej spośród badanych Europejczyków zorientowani na zaspakojanie własnych potrzeb.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja