Jak wynika z najnowszego badania MasterCard Worldwide, blisko trzy czwarte europejskich konsumentów (73%) chce mieć kartę kredytową oferującą dodatkowe korzyści. Prawie połowa z nich (48%) przyznaje, że bonusy wykorzystałaby raczej na potrzeby własne, a nie innych. Raport MasterCard na temat oczekiwań konsumentów dotyczących kart wspólnych marek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Karty wspólnych marek (tzw. co-branded cards oraz affinity cards) to zdaniem badanych:
Karty oferujące rabat na zakupy robione w danym momencie (75% wskazań)
Karty wydane wspólnie z hipermarketem (44% wskazań)
Karty atrakcyjne graficznie (39%)
Nasi rodacy w badaniu okazali się najmniej spośród badanych Europejczyków zorientowani na zaspakojanie własnych potrzeb.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.