Kapitalistyczny paradoks młodego MatczakaKapitalistyczny paradoks młodego MatczakaKapitalistyczny paradoks młodego MatczakaKapitalistyczny paradoks młodego Matczaka
Zestaw Maty to bardziej symbol niż rzeczywisty produkt (źr. kadr ze spotu)

Kapitalistyczny paradoks młodego Matczaka

Kapitalistyczny paradoks młodego Matczaka
Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

-

media domain operational lead, Kantar

Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

media domain operational lead
Kantar

Specjalizuje się w badaniach dyskursu internetowego, badaniach trendów i młodych pokoleń oraz badaniach reklamy. Odpowiada za wdrażanie i rozwój metodologii digitalowych w grupie Kantar. Miłośnik wielkiej, zbiorowej świadomości, jaką staje się Internet oraz jego nowe zjawiska i subkultury. Twórca „Zapytajnika” – newslettera Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. Prywatnie fan wszelkich form eskapizmu oraz długich spacerów z psami.

Dziś, moi drodzy, zajmiemy się tematem zapewne dobrze znanym dużej części z Was. Niedawno powstała kampania marketingowa McDonald’s Polska, wykorzystująca wizerunek nikogo innego, jak Michała „Maty” Matczaka. Wywołała kolejną małą burzę w tajfunie opinii, jakim ostatnio staje się internet.

Temat może Wam się wydać podobny do niedawnego case’u „Lodów Ekipy”, ale tutaj będziemy stąpać po zdecydowanie cieńszym lodzie. Widzicie, Karol „Friz” Wiśniewski to z urodzenia i z pasji przede wszystkim biznesmen. Jego content i plany współpracy z markami podlegają czystym kalkulacjom. Tacy ludzie i takie współprace są dość przyjemne w swojej strukturze, bo naprawdę nie trzeba doszukiwać się w nich żadnego ukrytego dna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się