Kapitałem są klienci - Marketing przy Kawie
Kapitałem są klienciKapitałem są klienciKapitałem są klienciKapitałem są klienci

Kapitałem są klienci

Kapitałem są klienci
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Problemem dzisiejszego rynku jest deficyt klientów. Zadaniem firm nie powinno być (a przynajmniej nie w takim stopniu jak dotychczas) poszukiwanie nowych klientów dla swoich produktów, lecz poszukiwanie nowych produktów, usług lub udogodnień dla klientów już pozyskanych. Od lat wytrwałym i wpływowym orędownikiem marketingu relacji jest Don Peppers, który swoją wersję CRM rozwija pod nazwą „marketingu 1to1”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to