Kampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocjiKampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocjiKampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocjiKampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocji
To nie są mundialowe emocje (fot. kadr ze spotu)

Kampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocji

Kampanie przed mistrzostwami świata 2018. Dużo Nawałki, dużo Lewandowskiego, mało emocji
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przed mundialem w Rosji marki pracują pełną parą, by wypromować się przez sport. W spotach i na billboardach – wszędzie widać twarze Lewandowskiego czy Nawałki. Brakuje jednak kampanii, które korzystałyby z różnych, także nietypowych kanałów dotarcia. I takich, które budzą prawdziwe emocje.

„Business is a combination of War and Sport” – tak brzmiał tytuł jednego z wystąpień podczas zakończonego niedawno Forum IAB, czyli dorocznego spotkania branży internetowej. Prelegenci, Michał Rutkowski ze Sport.pl, Michał Łukawski z Syzygy i Andrzej Krok z DDBPO rozpoczęli od pokazania składanki złożonej z fragmentów emocjonujących chwil związanych z kibicowaniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się