Przed mundialem w Rosji marki pracują pełną parą, by wypromować się przez sport. W spotach i na billboardach – wszędzie widać twarze Lewandowskiego czy Nawałki. Brakuje jednak kampanii, które korzystałyby z różnych, także nietypowych kanałów dotarcia. I takich, które budzą prawdziwe emocje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Business is a combination of War and Sport” – tak brzmiał tytuł jednego z wystąpień podczas zakończonego niedawno Forum IAB, czyli dorocznego spotkania branży internetowej. Prelegenci, Michał Rutkowski ze Sport.pl, Michał Łukawski z Syzygy i Andrzej Krok z DDBPO rozpoczęli od pokazania składanki złożonej z fragmentów emocjonujących chwil związanych z kibicowaniem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.