Kampania z podbitym okiem - Marketing przy Kawie
Kampania z podbitym okiemKampania z podbitym okiemKampania z podbitym okiemKampania z podbitym okiem

Kampania z podbitym okiem

Kampania z podbitym okiem
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przekraczanie tabu przystoi reklamie społecznej – w komercyjnym przekazie ostrożność jednak nie zawadzi. Doświadczyła tego właścicielka kanadyjskiego salonu fryzjerskiego Fluid, przekonali się o tym też promotorzy serialu „Glee”. Stylizacja modelki lub aktorki na ofiarę pobicia, dokonana w merkantylnym celu, na razie zawsze w tle niesie pochwałę przemocy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja