Kampania po zbójuKampania po zbójuKampania po zbójuKampania po zbóju

Kampania po zbóju

Kampania po zbóju
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

Piękna przyroda, góry i charakterystyczny folklor – właśnie to skłania turystów do odwiedzania Zakopanego i okolic. Ale czy to samo może skłonić piwoszy do kupowania określonej marki piwa? Widocznie tak, skoro dwaj czołowi producenci piwa w Polsce – browary Żywiec oraz spółka Carlsberg-Okocim – coraz intensywniej promują swoje „góralskie” produkty: piwa Tatra Mocne (Żywiec) oraz Harnaś (Carlsberg-Okocim).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja