Meta dąży do jak największej automatyzacji i uproszczenia działań reklamowych, proponując kampanię Advantage+. Automatycznie dopasuje grupę odbiorców, wybierze najskuteczniejsze umiejscowienia, a nawet ulepszy twoje materiały reklamowe. Przejrzyjmy jednak na chłodno i z rozwagą możliwości udostępniane w ramach tego rodzaju kampanii.Tworzenie kampanii w pięć minut to wygodna opcja, ale wiążą się z nią ograniczenia. Pojawia się problem z analizą danych, trudno też stwierdzić, co miało wpływ na efektywność reklam. Optymalizacja sprowadza się jedynie do zwiększania lub zmniejszania budżetu.
Konfiguracja kampanii
W kampaniach tworzonych ręcznie masz do wyboru 6 różnych celów:
rozpoznawalność,
ruch,
aktywność,
kontakty,
promocja aplikacji,
sprzedaż.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.