Kampania Advantage+. Możliwości i ograniczenia - Marketing przy Kawie
Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?
Warto tu postawić na kontrolę reklam i analizę danych (źr. il. FormUp)

Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?

Kampania Advantage+. Czy droga na skróty może prowadzić do dobrych wyników?
Natalia Pyśniak

Natalia Pyśniak

-

junior performance specialist, FormUp

Natalia Pyśniak

Natalia Pyśniak

junior performance specialist
FormUp

Z agencją FormUp związana od 2023 r. Jej głównym celem na co dzień jest zdobywanie jakościowych leadów i domykanie koszyków w e-shopach klientów. Specjalizuje się w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii w social mediach. Współpracowała z firmami z różnych sektorów, m.in. cateringu dietetycznego, motoryzacji, produktów dla zwierząt czy OZE.

Meta dąży do jak największej automatyzacji i uproszczenia działań reklamowych, proponując kampanię Advantage+. Automatycznie dopasuje grupę odbiorców, wybierze najskuteczniejsze umiejscowienia, a nawet ulepszy twoje materiały reklamowe. Przejrzyjmy jednak na chłodno i z rozwagą możliwości udostępniane w ramach tego rodzaju kampanii.

Tworzenie kampanii w pięć minut to wygodna opcja, ale wiążą się z nią ograniczenia. Pojawia się problem z analizą danych, trudno też stwierdzić, co miało wpływ na efektywność reklam. Optymalizacja sprowadza się jedynie do zwiększania lub zmniejszania budżetu.
Konfiguracja kampanii
W kampaniach tworzonych ręcznie masz do wyboru 6 różnych celów:

rozpoznawalność,
ruch,
aktywność,
kontakty,
promocja aplikacji,
sprzedaż.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to