Kamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowychKamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowychKamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowychKamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowych
Bezpłatne próbki na dobry początek (fot. Pixabay)

Kamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowych

Kamienie nie muszą być przeszkodą – marketing kamieni milowych
Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

-

Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (przygotowuje dysertację w Katedrze Marketingu). Ubiegłoroczna absolwentka marketingu UŁ, marketingiem skierowanym do kobiet interesuje się już od etapu studiów magisterskich. Autorka dwóch artykułów dla internetowego serwisu „Gazety Wyborczej” – Dzieci w Wielkim Mieście.

Wyjątkowo wrażliwymi i wdzięcznymi odbiorczyniami ofert stanowiących odpowiedź na potrzebę niecodziennej chwili są kobiety. Stąd pomysł producentów wyrobów dla niemowląt, aby dostarczać próbki swoich produktów do szpitali położniczych, łączyć je w specjalne pakiety i wręczać matkom, które właśnie urodziły dziecko.

Marketing kamieni milowych to działania, które mogą pomóc firmom wyróżnić się – głównie na rynku produktów masowych. Jeśli bowiem producent zaprezentuje klientowi swoją markę i produkty wtedy, kiedy ten szczególnie ich potrzebuje i poszukuje, ma szansę na sukces zarówno doraźny, jak i w dłuższej perspektywie.

Zobacz część pierwszą artykułu: Marketing kamieni milowych – podstawy i założenia

Na polskim rynku
Również u nas pojawia się coraz więcej firm, które zdają się bacznie wypatrywać przełomowych chwil w życiu swoich potencjalnych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja