Kameleon w reklamie - Marketing przy Kawie
Kameleon w reklamieKameleon w reklamieKameleon w reklamieKameleon w reklamie

Kameleon w reklamie

Kameleon w reklamie
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Mimo że David Bowie robił w swoim życiu mnóstwo rzeczy, w tym wiele mocno kontrowersyjnych, to w reklamie wystąpił dopiero po raz pierwszy. Taki fakt zobowiązuje, ale i jest znakiem czasów.

We wrześniu Bowie rozpoczął jedną z największych kampanii promocyjnych w historii muzyki. Gwiazdor wydał bowiem nową płytę „Reality”. Jego londyński koncert był transmitowany przez łącza satelitarne do wybranych kin w Europie. W czasie spektaklu publiczność mogła zadawać muzykowi pytania i życzyć sobie nadania klasycznych utworów Kameleona.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to