Kaczka polityczna - Marketing przy Kawie
Kaczka politycznaKaczka politycznaKaczka politycznaKaczka polityczna

Kaczka polityczna

Kaczka polityczna
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od czasu ubiegłorocznej zmiany na szczytach władzy kaczka stała się zwierzęciem politycznym. Zwykła rozmowa na temat wspomnianego ptaka wiąże się z ryzykiem posądzenia o głębszy podtekst polityczny. Pierwsze próby wykorzystania oczywistych kaczych skojarzeń na korzyść PiS PR-owcy tej partii podjęli już podczas ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej, jednak prawdziwą bombę przygotowano dopiero w tym roku w związku z kampanią samorządową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to