Jesteś na to za... śmiertelny - Marketing przy Kawie
Jesteś na to za... śmiertelnyJesteś na to za... śmiertelnyJesteś na to za... śmiertelnyJesteś na to za... śmiertelny

Jesteś na to za… śmiertelny

Jesteś na to za... śmiertelny
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

W ostatniej reklamówce telewizyjnej super producent luksusowych samochodów - firma Mercedes-Benz dobitnie przypomniała o przemijaniu i skończoności życia ludzkiego. W spocie występuje ojciec i syn. Najpierw ten pierwszy odmawia drugiemu przejażdżki samochodem (mówiąc: "Jesteś na to za młody"), a po latach na odwrót (syn mówi wtedy ojcu: "Jesteś na to za stary").

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja