„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników

„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników

„Jestem za multikartą”. Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Ponad połowa uczestników programów lojalnościowych nosi w portfelu karty programów zarówno multi-, jak i monopartnerskich. Aż 15% respondentów nie zdaje sobie sprawy z tego, że bierze udział w programie wielopartnerskim – wynika z badania „Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników”, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja