W zależności od tego, co zrobisz, w ciągu jednej minuty będziesz mógł zagrać w piłkę z Ronaldinho, w twoje ręce trafi wór zrabowanych z banku pieniędzy, lub odjedziesz limuzyną w nieznane w towarzystwie znanej gwiazdy. Mało prawdopodobne? To tylko trzy spośród sześciu możliwych scenariuszy ukazujących „nieskończone możliwości, które oferuje życie” – w najnowszej reklamie Pepsi. Reklamie, która, podobnie jak nowe spoty IKEI, koncentruje się na tym, jak zaskakująca może okazać się przyszłość.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.