Jednorazówki to zarówno chusteczki higieniczne promowane dzięki milionowym budżetom, gadżety reklamowe, jak i foliowe torby znienawidzone przez ekologów. Pomimo swej ulotności i różnorodności wszystkie one mają cechy wspólne, które dużo mówią o nas jako o konsumentach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Chusteczki Kleenex to jednorazówki promowane za miliony. W tym roku marka obchodzi dziewięćdziesiąte urodziny. O popularności, jaką udało jej się osiągnąć, świadczy fakt, że słowo „kleenex” stało się synonimem chusteczki higienicznej, bez względu na markę. Inaczej mówiąc – nastąpiła degeneracja znaku towarowego.
Właściciel, koncern Kimberly-Clark, z okazji okrągłej rocznicy istnienia brandu zlecił przygotowanie opakowań chusteczek designerowi Isaacowi Mizrahiemu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.