Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)

Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)

Jednak klikamy w reklamę w Google – wyniki badań (infografika)
Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

-

Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

Mało kto klika w AdWords? Gdyby naprawdę tak było, Google poszedłby z torbami. Tymczasem 97% zysków giganta z Mountain View pochodzi z płatnych reklam w wyszukiwarce – wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę WordStream.

W badaniu sprawdzano efektywność płatnych oraz organicznych linków w wyszukiwarce Google’a, w której codziennie pojawia się 4 miliardy zapytań.

Firma WordStream wzięła pod uwagę te pojawiające się frazy, które odnoszą się bezpośrednio do zakupu (np. „kredyt hipoteczny”, „ubezpieczenie zdrowotne”). Okazuje się, że w tym wypadku ponad 64% kliknięć przypada na linki reklamowe, a 35% na wyniki organiczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja