Jeden obraz wart więcej niż... - Marketing przy Kawie
Jeden obraz wart więcej niż...Jeden obraz wart więcej niż...Jeden obraz wart więcej niż...Jeden obraz wart więcej niż...

Jeden obraz wart więcej niż…

Jeden obraz wart więcej niż...
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Chilijski e-dziennik El Mostrador pod koniec ubiegłego roku opublikował serię nieco makabrycznych fotomontaży, na których słynne osoby zakopują żywcem innych celebrytów. Największe zamieszanie, zwłaszcza wśród Brytyjczyków, wywołała grafika przedstawiająca Amy Winehouse grzebiącą księżną Kate i księcia Williama.

Pismo zwizualizowało w modnej obrazkowej formie jedno z aktualnych zjawisk w mediach – szybkie zmiany tematów i bohaterów okładek. Zostało jednak oskarżone o celowe wywołanie oburzenia.

Ilustracje były częścią kampanii pt. „News changes fast”. Również pozostałe obrazki nie przeszły bez echa, a widzimy na nich Kaddafiego zasypującego Hosniego Mubaraka oraz Steve’a Jobsa zakopującego grób, w którym leży Julian Assange, założyciel witryny WikiLeaks.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja