Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”
Moment prawdy nadejdzie, bądź pewien (fot. Pixabay)

Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”

Jasne, że liczy się tylko reklama. A później klient mówi: „Sprawdzam!”
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

-

CEO (customer experience officer), Executive-Conversation

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

CEO (customer experience officer)
Executive-Conversation

Ciąg dalszy antyporadnika zarządzania marką: „Jak uziemić swoją markę... trwale i skutecznie”. Tym razem cztery kolejne sposoby torpedowania własnego brandu i marnowania jego szans na przezwyciężenie konkurencji. Sprawdzone, bo bardzo często wykorzystywane w firmach.

Poznaj trzy pierwsze sposoby z cyklu „Jak uziemić swoją markę…”. Dziś kolejna porcja:
Sposób czwarty: Bądź pewny swej wiedzy i znajomości klientów – tego, kim oni są i czego oczekują od twojej firmy i marki
W dodatku możesz też mieć pewność, że nie będziesz w swoim przekonaniu odosobniony.

Aż 80% spośród 532 respondentów zbadanych przez Executive-Conversation1, z których 299 to przedstawiciele najwyższej kadry menedżerskiej, wskazało, że najsilniejszą stroną ich firm jest pełna świadomość tego, kim są ich najbardziej dochodowi klienci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja