Jasełka epoki InternetuJasełka epoki InternetuJasełka epoki InternetuJasełka epoki Internetu

Jasełka epoki Internetu

Jasełka epoki Internetu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przed świętami ogromną popularność zdobyła „Cyfrowa opowieść o Narodzinach”. W ciągu trzech tygodni obejrzało ją ponad dziewięć milionów osób. Nie jest to jednak produkcja pomysłowego amatora, lecz koncept agencji interaktywnej z Portugalii. Jako reklama własna pokazuje z jednej strony zakres kompetencji agencji, a z drugiej – fakt, że dla marketingu w Internecie granice nie istnieją.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja