Czy faktycznie pies upodabnia się do właściciela? Akcja Pedigree (Mars) przygotowana przez Colenso BBDO Auckland przekonywała, że może tak być. A właściwie – że człowiek i pies mogą idealnie dobrać się wyglądem już na starcie przyjaźni.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do niedawna pomagała w tym internetowa aplikacja analizująca rysy twarzy przyszłego właściciela i dopasowująca do nich „najpodobniejszego” potencjalnego pupila. Technologia rozpoznawania twarzy w kampanii społecznej to jednak dopiero wierzchołek marketingowego potencjału tego rozwiązania.
„Czy nie chciałbyś, by twój pupil miał twoje oczy lub twój nos?” – zdawali się pytać twórcy aplikacji Doggelganger
Tej wiosny w Nowej Zelandii wspierała ona proces znajdowania bezpańskim psom domów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.