To, że marketing skupia się na rozpoznawaniu potrzeb klienta bądź ich kreowaniu, aby następnie te pragnienia zaspokoić (z zyskiem dla firmy), jest oczywiste. Nie dziwi również fakt, że dróg do marketingowego celu jest wiele. Ale jedynie kilka z nich ma niemal stuprocentową skuteczność. Jedną z nich jest analityka behawioralna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przez wiele lat targetowanie grup docelowych w marketingu opierało się przede wszystkim na danych demograficznych. Rozwój social mediów i innych płatnych kanałów pozyskiwania klientów wzbogacił tę pulę m.in. o:
• zainteresowania odbiorców;
• możliwości remarketingu oparte na ich zachowaniach.
Jednak dopiero rozwój analityki behawioralnej pozwolił na rzeczywiście istotny krok w kierunku poprawy efektywności działań promocyjnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.