Jakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shoppingJakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shoppingJakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shoppingJakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shopping

Jakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shopping

Jakość obsługi klienta w polskich i europejskich bankach – wyniki badania mystery shopping
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

W tegorocznym badaniu mystery shopping, przeprowadzonym przez firmę badawczą International Service Check, ocenie poddano banki i instytucje (grupy) finansowe, a także bankowość mobilną. W klasyfikacji generalnej Polska na tle pozostałych państw europejskich zajęła trzecie miejsce. Które krajowe placówki okazały się najlepsze?

W ramach badania zrealizowanego między 7 a 28 maja 2012 roku przeprowadzono 268 wizyt w 42 instytucjach i grupach finansowych oraz 68 bankach.

Badanie objęło 5 krajów europejskich: Polskę, Czechy, Bułgarię, Słowację i Węgry. W każdym z nich pod uwagę wzięto po 4 losowo wybrane placówki banków.

W Polsce przeprowadzono w sumie 104 badania w 27 bankach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja